مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:522022-02-26اقتصادي

52 روز از سیل اخیر بیرم گذشت؛ مردم همچنان منتظر وعده ها هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرم، در پی سیلی که حدود دو ماه پیش در نقاط جنوبی فارس رخ داد، وعده و وعیدهایی به مردم داده شد تا به وضعیت آنها رسیدگی شود، اما گفته می شود مسئولان امر آنگونه که باید و شاید به فکر رفع مشکلات مردم نیستند.

  غلامحسین یکی از شهروندان سیل زده بیرمی است که در این باره می گوید: الان بیش از 52 روز از وقوع سیل می گذرد و هرگاه برای دریافت سیمان رایگان وعده داده شده مراجعه می کنیم، مسئولان می گویند پیگیر ماشین هستیم تا از کارخانه سیمان انتقال دهیم که با گذشت بیش از 50 روز هنوز ماشین نیامده است!  وی خطاب به مسئولان و نهادها ادامه داد: آیا در کشور چند ماشین پیدا نمی شود که سیمان رایگان هدیه مقام معظم رهبری به سیل زدگان بیرم را تحویل دهند؟ خواهش ما از دفتر مقام معظم رهبری این است که به نهادهای زیرمجموعه دستور دهند که هر چه سریع تر این سیمان به دست مردم برسد تا کار را شروع کنند؛ چراکه این مردم توان خرید هر پاکت سیمان به مبلغ 48 هزار تومان را ندارند.

  غلامحسین اظهار داشت: آقای مسئولی که می گویید صبر کنید تا سیمان برسد! قطعا اگر یک شب سرد زمستان را در چادر سپری کنید می دانید که یک روز هم برای ما اهمیت دارد.

  این شهروند سیل زده گفت:حدود 61 منزل در این منطفه در سیل اخیر به صورت صد در صد تخریب شده است که سهیمه سیمان این منازل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 روز از سیل اخیر بیرم گذشت؛ مردم همچنان منتظر وعده ها هستند

52 روز از سیل اخیر بیرم گذشت؛ مردم همچنان منتظر وعده ها هستند