مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 12:522022-02-26سياسي

کاشت درختان مثمر و بومی با هدف کمک به اقشار کمتر برخوردار


پویش درخت یاری یک حرکت مردمی در جهت فرهنگ سازی کاشت درختان مثمر و بومی با هدف کمک به اقشار کمتر برخوردار است، تا ثمرات این درخت کاری به دستان این عزیزان برسد.

- محمد امیر بزرگیان دبیر دومین پویش علمی درخت یاری در نشست خبری این پویش که صبح امروز برگزار شد، با یادآوری این نکته که سال هاست گروه های مردمی و جهادی در حوزه درختکاری فعال بودند، اما این فعالیت ها آسیب هایی داشته است، و عمدتاً درخت های کاشته شده سرانجامی نداشت و مدت کوتاهی بعد از خشک می شدند.

گفت: در هم اندیشی که با گروه های جهادی و مردمی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که به جای درختکاری، باید به سمت درخت یاری برویم.

بزرگیان با بیان اینکه علاوه بر گروه های جهادی، فعالان اجتماعی و محیط زیست پیشنهادات خوبی دادند از جمله اینکه پروژه درختکاری را به سمت درختان مثمر برده و در مناطق کم برخوردار بکاریم، گفت: با این هم اندیشی ها پویش درخت یاری شکل گرفت که یک حرکت مردمی درجهت فرهنگ سازی کاشت درخت های مثمر و بومی با هدف کمک به اقشار کمتر برخوردار است، تا ثمرات این درخت کاری را با کمک درخت یاران به دستان این عزیزان برساند.

وی افزود: در این پویش هر فرد یا گروهی می تواند با تهیه و کاشت درختان مثمر در به نتیجه رسیدن این هدف بزرگ گامی کوچک اما مهم بر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت درختان مثمر و بومی با هدف کمک به اقشار کمتر برخوردار

کاشت درختان مثمر و بومی با هدف کمک به اقشار کمتر برخوردار