مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-26اقتصادي

انتقاد از کیفیت پایین نان و هنجارشکنی برخی از البسه فروشان در ابهر


فرماندار ابهر در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان از کیفیت پایین نان و هنجارشکنی برخی از البسه فروشان انتقاد کرد.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان از کیفیت پایین نان و هنجارشکنی برخی از البسه فروشان انتقاد کرد.

احمد ذوالقدر ظهر امروز (7 اسفندماه) در جلسه ستاد تنظیم بازار ابهر با تاکید بر توزیع کالاهای اساسی یارانه ای در مناطق محروم و کم برخوردار، اظهار کرد: توزیع برنج یارانه ای با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار در شهرستان توزیع شود؛ چرا که این روزها مردم بیشتر در این خصوص دچار مضیقه هستند.

وی در خصوص کیفیت نان در برخی از نانوایی ها، تاکید کرد: کیفیت نان را مطلوب نمی دانیم و باید کمیت و کیفیت نان عرضه شده با شاخص های بازرسی و استاندارد مطابقت داشته باشد و نانوایی هایی که شاخص های مورد نظر را رعایت نکنند، با آن ها برخورد جدی خواهد شد.

این مسئول با یادآوری اینکه نان باید با کیفیت مطلوب به دست مصرف کنندگان برسد، اضافه کرد: اگر نانوایان در خصوص رعایت نکردن قوانین مربوط به کیفیت و کمیت آرد و نان تخلف کردند، تخصیص آرد یارانه ای هم برای نانوایی های متخلف حذف خواهد شد.

فرماندار ابهر با اشاره به وضعیت هنجارشکنانه و نامتعارف برخی از صنوف پوشاک و البسه در سطح شهر، تاکید کرد: در راستای حفظ و صیانت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کیفیت پایین نان و هنجارشکنی برخی از البسه فروشان در ابهر

انتقاد از کیفیت پایین نان و هنجارشکنی برخی از البسه فروشان در ابهر