مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-26اقتصادي

فراخوان جذب ایده های برتر فرهنگی، هنری و اجتماعی در کیش


معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به منظور ایجاد تحول و نوآوری در این حوزه از ظرفیت اندیشه صاحب نظران و ایده ها و طرح های نو آنها بهره می گیرد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش فراخوان جذب ایده های برتر فرهنگی، هنری و اجتماعی با اهدافی چون کشف استعدادهای نوظهور، حمایت و پشتیبانی از ایده پردازان این حوزه، بسط و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی، ئتعالی و ترویج فرهنگ، اخلاق و معنویت در کیش، افزایش سطح نشاط و امید در کیشوندان و گردشگران و تکریم بنیان خانواده در سطوح محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی برگزار می شود.

تسهیل، تقویت و گسترش گردشگری خانواده، تبدیل جزیره کیش به کانون طرح های نوین فرهنگی و هنری در سطح ملی و بین المللی، ارتقای سطح آگاهی عمومی ساکنان و گردشگران کیش در موضوعات فرهنگی، هنری و اجتماعی و بکارگیری رویکردی نو و خلاق در فعالیت های این بخش نیز از دیگر اهداف مهم برپایی این فراخوان عنوان شده است.

بر اساس قوانین و مقررات فراخوان، ارائه ایده ها و طرح ها برای عموم آزاد است؛ ایده ها باید قابلیت اجرا در منطقه آزاد کیش را داشته و مالکیت معنوی آن مربوط به شخص ارسال کننده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جذب ایده های برتر فرهنگی، هنری و اجتماعی در کیش

فراخوان جذب ایده های برتر فرهنگی، هنری و اجتماعی در کیش