مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-26بين الملل

آیا داعش در شرق سوریه احیا می شود؟


پس از هشدارهای متعدد دبیر کل حزب الله درباره تلاش آمریکا برای احیای داعش، منابع محلی از افزایش فعالیت و ظهور و بروز عناصر داعش در مناطق شرقی سوریه خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی در مناطق شرقی سوریه از تحرکات تروریست های داعش خبر داده و می گویند که آن ها از کشته شدن ابو ابراهیم القرشی سرکرده خود تأثیر نپذیرفته و در مدت اخیر حضور و بروز بیشتری داشته اند.

به نوشته وبگاه العربی الجدید، در روزهای گذشته برخی ساکنان مناطق تحت کنترل شبه نظامیان کرد (قسد) پیام ها و نامه های تهدیدآمیزی از طرف داعش دریافت کرده اند که در آن خواسته شده با نیروهای کُرد همکاری نکرده و به داعش پول پرداخت کنند.

این پیا م ها نشان می دهد که گروهک داعش در منطقه حضور دارد و آماده حملات جدید در سایه ترس و واهمه ساکنان از بازگشت تروریست ها است؛ به خصوص در استان دیرالزور که تروریست ها در برهه ای که مناطقی از این استان را در اشغال خود داشتند توانسته بودند برخی شخصیت ها و شرکت ها را مجبور به همکاری با خود کرده و کسانی که حاضر به همکاری نشده بودند را اعدام یا ترور کنند که موجب ترس و واهمه اهالی از عدم همکاری با داعش شده بود.

در ماههای اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان بارها درباره تلاش آمریکا جهت احیای عناصر داعش در شرق سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا داعش در شرق سوریه احیا می شود؟

آیا داعش در شرق سوریه احیا می شود؟