مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 18:272022-02-26فرهنگي

ضرورت سرمایه گذاری در حوزه های فرهنگی و معنوی در آذربایجان شرقی


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت سرمایه گذاری فرهنگی و معنوی در حوزه ی داشته های ارزشمند ادبی استان تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت سرمایه گذاری فرهنگی و معنوی در حوزه ی داشته های ارزشمند ادبی استان تاکید کرد.

سیدقاسم ناظمی در نشست هم اندیشی و هماهنگی بزرگداشت حکیم فرزانه نظامی گنجه ای اظهار کرد: جغرافیای فرهنگی ایران و زبان فارسی بسیار فراخ تر از مرزهای جغرافیایی کنونی است و آنچه که به زبان نغز و پرمغز فارسی سروده شده است، محصول تفکرات و تولید محتوا توسط حکما و اندیشمندانی است که اگر چه اکنون زادگاه و مدفن انها در دسترس نیست اما روح حاکم بر آثار آنها، تمام و کمال ایرانی و مبتنی بر این فرهنگ شاخص و وزین است.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر خود فرض می داند ضمن صیانت از عظمت مفاخر ایرانی برخی از آنان را نیز از حلقه و دایره غربت به درآورده و تفکرات و فضایل اخلاقی و انسانی جاری در آثار آنها را به جهانیان عرضه کند.

ناظمی گفت: برنامه هایی که در21 اسفند ماه آغاز و عرضه می شوند، علاوه بر یک هفته تعیین شده، از سوی ستاد ملی بزرگداشت نظامی گنجه ای تا پایان اردیبهشت ماه تداوم دارند و پیش از این نیز با مشارکت رادیو فرهنگ و با حضور اساتید بنام و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت سرمایه گذاری در حوزه های فرهنگی و معنوی در آذربایجان شرقی

ضرورت سرمایه گذاری در حوزه های فرهنگی و معنوی در آذربایجان شرقی