مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 22:022022-02-26سياسي

زنان امروز رسالت خود را فراموش کرده اند


استاد حوزه علمیه با اشاره به محبت شدید امام حسین (ع) به حضرت رباب گفت: زن هایی که در کربلا به اسارت رفتند صاحب جاه و جلال، بزرگی و عزت بودند و آنان بودند که رسالت امام حسین (ع) را به جهانیان رساندند و همه تاریخ را مدیون خود کردند ولی متأسفانه امروز .

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه با اشاره به محبت شدید امام حسین (ع) به حضرت رباب گفت: زن هایی که در کربلا به اسارت رفتند صاحب جاه و جلال، بزرگی و عزت بودند و آنان بودند که رسالت امام حسین (ع) را به جهانیان رساندند و همه تاریخ را مدیون خود کردند ولی متأسفانه امروز زن ها رسالت های خود را فراموش و سنگرها را رها می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد دارستانی در سخنرانی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به شخصیت حضرت رباب عنوان کرد: مهم ترین عاملی که موجب دوام و بقاء نهضت سید الشهدا(ع) شد، آوردن زن و فرزند به همراه خودشان بود بنابراین اگر زن و فرزند با سید الشهدا(ع) همراهی نمی کردند کربلا در کربلا می ماند.

وی با بیان اینکه مردم کوفه و شام که در جشن و پایکوبی بودند وقتی خطبه حضرت زینب (س) را شنیدند گریان شدند، گفت: رسالت امام حسین (ع) را زن و فرزند ایشان به کوفه و شام بردند ولی امروز چیزی که در جامعه ما در حال اتفاق افتادن است این است که زن ها وظایف خود را فراموش و سنگرهای خود را رها می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان امروز رسالت خود را فراموش کرده اند

زنان امروز رسالت خود را فراموش کرده اند