مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 23:222022-02-26بين الملل

مدودوف: به تحریم ها پاسخ متقارن می دهیم


معاون شورای امنیت روسیه هشدار داد که تحریم ها می تواند بهانه ای برای بازنگری قطعی روابط با کشورهایی باشد که تحریم ها را تحمیل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، معاون شورای امنیت روسیه شبانگاه شنبه به وقت تهران گفت، تحریم های اعمال شده علیه روسیه می تواند این کشور را وادار به خروج از گفت وگو با ایالات متحده درباره ثبات راهبردی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اینترفکس ، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه گفت: تحریم ها می تواند بهانه ای عالی برای بازنگری قطعی روابط با کشورهایی باشد که آنها را تحمیل کرده اند.

از جمله برای پایان دادن به گفت وگو در مورد ثبات راهبردی.

بالاخره همه چیز را می توان در اصل کنار گذاشت، از جمله معاهده استارت جدید که بین من و باراک اوباما ، رییس جمهور پیشین آمریکا ، ولادیمیر پوتین ، رییس جمهور روسیه و رهبر فعلی ایالات متحده منعقد شد، اما اکنون چه فایده ای دارد، در چنین شرایطی، به ویژه با توجه به اینکه توسط افراد تحت تحریم امضا شده است.

مدودوف گفت: اگر تهدیدهای غرب مبنی بر توقیف دارایی های روس ها در کشورهای خارجی محقق شود، روسیه پاسخ متقارن خواهد داد و دارایی های خارجی ها و شرکت های خارجی بر اساس قوانین روسیه توقیف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودوف: به تحریم ها پاسخ متقارن می دهیم

مدودوف: به تحریم ها پاسخ متقارن می دهیم