مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 04:122022-02-27سياسي

مطهری: تعجیل در تصویب طرح صیانت متضرر شدن مردم را به دنبال دارد


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، تعجیل در تصویب طرح صیانت از فضای مجازی را باعث متضرر شدن مردم دانست و گفت: شخصا با محدودسازی مخالف هستم و ما نمایندگان مجلس که به دنبال حفظ حقوق مردم هستیم باید دغدغه های کاربران و مشترکان که مردم هستند را مورد توجه قرار دهیم.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، تعجیل در تصویب طرح صیانت از فضای مجازی را باعث متضرر شدن مردم دانست و گفت: شخصا با محدودسازی مخالف هستم و ما نمایندگان مجلس که به دنبال حفظ حقوق مردم هستیم باید دغدغه های کاربران و مشترکان که مردم هستند را مورد توجه قرار دهیم.

اردشیر مطهری در گفت وگو با ایسنا، درباره حواشی ایجاد شده در پی تصویب طرح صیانت از فضای مجازی بیان کرد: طرح صیانت از فضای مجازی برای بررسی به کمیسیون فرهنگی مجلس و کمیسیون مشترک ارجاع شد و با حضور نمایندگانی از دستگاه های اجرایی، حاکمیتی و بخش های غیر دولتی، مراکز پژوهشی و نمایندگان حوزه قضایی در بیش از 1500 ساعت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تغییرات متعدد در طرح را گویای این واقعیت دانست که طرح مذکور طرح جامعی نبوده است و خاطرنشان کرد: امروز با طرحی روبرو هستیم که حدود 70 درصد با طرح اولیه تغییر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: تعجیل در تصویب طرح صیانت متضرر شدن مردم را به دنبال دارد

مطهری: تعجیل در تصویب طرح صیانت متضرر شدن مردم را به دنبال دارد