مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:422022-02-27اقتصادي

شکستن انحصار در بازار میوه و تره بار بیرجند؛ مهم ترین اولویت شهرداری


شکستن انحصار در بازار میوه و تره بار و عرضه آن با 30 درصد زیر قیمت بازار در برنامه کاری شهرداری است.

- شکستن انحصار در بازار میوه و تره بار بیرجند؛ مهم ترین اولویت شهرداری ایسنا/خراسان جنوبی شهردار بیرجند گفت: شکستن انحصار در بازار میوه و تره بار و عرضه آن با 30 درصد زیر قیمت بازار در برنامه کاری شهرداری است.

مهدی بهترین، امروز یکشنبه 8 اسفند در دیدار مردمی که به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهری در مسجد محمد رسول الله (ص) خیابان غفاری برگزار شد، با اشاره به گرانی میوه و تره بار در بیرجند افزود: مدیریت شهری، خود را موظف به پاسخگویی به مطالبات شهروندان می داند و امید است شهروندان در طرح و اجرای برنامه ها، مدیران شهری را حمایت و یاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، وی مساجد را مهمترین پایگاه تقویت تعامل شهروندان با مدیران دانست و گفت: حضور در محلات و مساجد و ارتباط مستقیم با مردم، از رئوس برنامه های شهرداری بوده و اعتقاد داریم مشکلات را باید از زبان مردم شنید و با برنامه ریزی دقیق رضایتمندی آنان را در زمینه های مختلف خدماتی و عمرانی حاصل کرد.

شهردار بیرجند اظهار کرد: میز خدمت را در مساجد برپا کرده ایم و ملاقات های مردمی در مساجد به منظور بررسی مشکلات موجود در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستن انحصار در بازار میوه و تره بار بیرجند؛ مهم ترین اولویت شهرداری

شکستن انحصار در بازار میوه و تره بار بیرجند؛ مهم ترین اولویت شهرداری