مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:572022-02-27سياسي

خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران ساخت در ترکیه گشایش می یابد


همزمان با سالروز مبعث پیامبر اسلام، پنجمین خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران ساخت در کشور ترکیه آغاز به کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی قلعه نوی رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره افتتاح خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران ساخت در ترکیه، گفت: ترکیه کشور اوراسیایی و همسایه غربی کشورمان به عنوان پنجمین مقصد ایران برای راه اندازی خانه های نوآوری و صادرات فناوری ایران ساخت انتخاب شد.

وی افزود: کشوری که با داشتن اشتراکات زیاد فرهنگی، سیاسی و دینی با ایران و دروازه ورود محصولات دانش بنیان و خلاق ایرانی به بازار پرسود اوراسیا، میزبان زیست بوم فناوری و نوآوری ایران می شود.

قلعه نوی ادامه داد: رویدادی که سالروز مبعث پیامبر با برگزاری دومین نشست تجاری فناوری میان شرکت های دانش بنیان و خلاق ایران ساخت و شرکت های فناور ترک در استانبول آغاز می شود و افتتاح پنجمین خانه نوآوری و فناوری برون مرزی ایران در این شهر برنامه دیگری است که در این روز مدنظر است.

به گفته وی، در حال حاضر خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران ساخت در کشورهای چین، کنیا روسیه و سوریه راه اندازی شده اند و مسیر توسعه صادرات محصولات دانش بنیان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران ساخت در ترکیه گشایش می یابد

خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران ساخت در ترکیه گشایش می یابد