مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 10:072022-02-27اقتصادي

انبار محتکران لوازم یدکی خودرو های خارجی در چوار کشف شد


فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی انبار لوازم یدکی خودرو های خارجی احتکار شده به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان چوار خبر داد.

- ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی انبار لوازم یدکی خودرو های خارجی احتکار شده به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان "چوار" خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پدیده شوم احتکار و در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار لوازم یدکی خودرو در انباری در چوار ، بررسی موضوع در دستور ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از انبار 140 قلم انواع لوازم یدکی خودرو کشف شد، تصریح کرد: لوازم کشف شده در این عملیات به صورت غیر قانونی دپو و احتکار شده بود و ارزش اقلام کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان 50 میلیارد ریال برآورد شده است.

القاصی مهر گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع تحویل مقام قضایی شد.

وی گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار محتکران لوازم یدکی خودرو های خارجی در چوار کشف شد

انبار محتکران لوازم یدکی خودرو های خارجی در چوار کشف شد