مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 10:072022-02-27سياسي

نقش کلیدی رسانه ها در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اهالی مطبوعات و رسانه ها می توانند در راستای ‏فرهنگ سازی، اشاعه و ترویج فرهنگ منابع طبیعی در میان گروه های مختلف مردم بسیار اثرگذار باشند.

- رضا افلاطونی شامگاه روز شنبه در نشست ستاد هماهنگی برگزاری هفته منابع طبیعی که در محل سالن جلسات حوزه ریاست این سازمان برگزار شد با اعلام این مطلب گفت: حفظ منابع طبیعی به عنوان میراث گذشتگان و امانت آیندگان، وظیفه ای همگانی است و حفظ و حراست از عرصه های طبیعی باید به عنوان یک امانت در بین عموم جامعه ترویج شود.

وی فرهنگ سازی را در حفظ منابع طبیعی مهم دانست و گفت: استفاده از فرصت هفته منابع طبیعی در راستای گسترش فرهنگ حفظ منابع طبیعی بسیار حائز اهمیت است.

افلاطونی با اشاره به این مطلب که جلب مشارکت جوامع محلی به عنوان بهره برداران عرفی عرصه ها برای حفظ و نگهداری منابع طبیعی ضروری است، اظهار داشت: احیا، حفاظت و بهره برداری از عرصه های طبیعی را می توان به تشکل های محلی واگذار کرد.

وی تصریح کرد: باید در هفته منابع طبیعی تلاش کنیم تا از توان و پتانسیل همه دستگاه ها در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن این هفته استفاده کرد.

افلاطونی در ادامه با بیان اینکه رسانه ها و مطبوعات نقش مهمی در تبیین فرهنگ حفاظت از منابع ‏طبیعی دارند، گفت: حفاظت و صیانت از منابع ‏


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کلیدی رسانه ها در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی

نقش کلیدی رسانه ها در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی