مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 10:272022-02-27ورزشي

قم تنها یک جان پناه کوهنوردی دارد!


رییس هیئت کوهنوردی استان قم در رابطه با جان پناه ها و پناهگاه در کوه های استان گفت: فقط یک جان پناه در قله برف انبار داریم و چندین مرتبه نیز برای ایجاد جان پناه در سایر قله ها پیگیری کرده ایم؛ - اما مسئولین استانی موافقت نکرده اند.

مسعود جوادی پایان، رییس هیئت کوهنوردی استان قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: شش باشگاه کوهنوردی و یک باشگاه سنگ نوردی در استان قم مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: سایر گروه های کوهنوردی فعالیت شان به صورت رسمی نیست و برای رسمیت باید آموزش هایی را دریافت کنند و یک مربی در کنار آن ها حضور داشته باشد.

وی بیان کرد: سانس کودکان راه اندازی شده است و در بخش بانوان نیز به دلیل اینکه مربی در استان قم نداشتیم تاکنون فعالیت نداشته اند؛ اما با دعوت مربی از خارج استان، بخش بانوان نیز فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده است.

جوادی پایان افزود: به دلیل اینکه دعوت مربی از سایر استان ها هزینه بالایی دارد، بانوان فقط در روزهای پنجشنبه فعالیت می کنند که امیدواریم با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان قم بتوانیم روزهای یکشنبه و یا سه شنبه را نیز به برنامه فعالیتی بانوان اضافه کنیم.

وی با اشاره به اینکه کوه های متعدد برای کوهنوردی در استان قم وجود دارد، ادامه داد: استان قم 12 کوه با ارتفاع بیش از سه هزار متر دارد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم تنها یک جان پناه کوهنوردی دارد!

قم تنها یک جان پناه کوهنوردی دارد!