مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 10:472022-02-27سياسي

آمادگی خدمات رسانی 35 فروند شناور مسافری در مرکز و شرق هرمزگان به گردشگران


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: درصورت ابلاغیه ستاد ملی کرونا مبنی بر ارائه خدمات 35 فروند شناور مسافری با 3 هزار و 682 صندلی در بنادر مرکز و شرق استان آماده خدمات دهی به مسافران و گردشگران در نوروز سال 1401 هستند.

- ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: درصورت ابلاغیه ستاد ملی کرونا مبنی بر ارائه خدمات 35 فروند شناور مسافری با 3 هزار و 682 صندلی در بنادر مرکز و شرق استان آماده خدمات دهی به مسافران و گردشگران در نوروز سال 1401 هستند.

حمیدرضا محمد حسینی تختی صبح امروز (8 اسفندماه) در تشریح اقدامات صورت گرفته به منظور افزایش ضریب ایمنی دریانوردی ناوگان گردشگری دریایی در بنادر مرکز و شرق هرمزگان گفت: به منظور تأمین و ارتقاء ایمنی سفرهایی دریایی گردشگران تاکنون چندین جلسه با ارگان های همکار و بنادر زیرمجموعه، بازرسان اجرای طرح، همیاران ناجی و برج های کنترل برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به نشست های مستمر صورت گرفته و لزوم همکاری تمامی بخش های ذیربط با استقرار اکیپ های نوروزی جهت رفاه حال هموطنان و نیز اطلاع رسانی گسترده در این رابطه، در صورت ابلاغیه ستاد ملی کرونا از 25 اسفند سال جاری خدمات رسانی ویژه نوروز1401 آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی خدمات رسانی 35 فروند شناور مسافری در مرکز و شرق هرمزگان به گردشگران

آمادگی خدمات رسانی 35 فروند شناور مسافری در مرکز و شرق هرمزگان به گردشگران