مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:172022-02-27سياسي

بیکاری وکلا و خروج 230 وکیل اصفهانی از شغل وکالت


عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان اصفهان گفت: تاکنون 230 نفر از وکلای کانون اصفهان پروانه خود را تودیع نکرده اند و دیگر به امر وکالت اشتغال ندارند.

- 170 نفر از وکلا نیز پروانه خود را تمدید نکرده اند که به منزله عدم امکان فعالیت است.

مجتبی اسدیان، امروز (یکشنبه، 8 اسفند) در نشست با خبرنگاران که به مناسبت سالروز استقلال کانون وکلا و روز وکیل مدافع برگزار شد، با بیان اینکه بسیاری از وکلا، به ویژه وکلای جوان و بانو، توانایی پرداخت هزینه های تمدید پروانه های خود را ندارند و به مشاغل دیگری رفته اند، اظهار کرد: با این وجود نمایندگان مردم در مجلس، تحت تأثیر یک سری افراد و محافل، اصرار بر تصویب موادی در طرح تسهیل مجوزهای کسب و کار کردند و براساس آن معیار جذب وکیل و سردفتر را شناور کرده اند.

وی افزود: در صورت اجرای این قانون، افرادی که معدل آنها از 20 نمره، کمتر از 8 است، به خیل وکلای بیکار و کم درآمد خواهند پیوست و آینده اجرای این قانون، افزایش تخلف، کاهش کیفیت خدمات حقوقی و افزایش بیکاری در نسل آینده وکلا خواهد بود.

اسدیان با اعلام اینکه 230 نفر از وکلای کانون اصفهان پروانه خود را تودیع نکردند و دیگر به امر وکالت اشتغال ندارند، گفت: این درحالی است که فارغ التحصیلان حقوق تلاش زیادی برای گرفتن پروانه وکالت می کنند، اما نزدیک 170 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری وکلا و خروج 230 وکیل اصفهانی از شغل وکالت

بیکاری وکلا و خروج 230 وکیل اصفهانی از شغل وکالت