مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:472022-02-27سياسي

مزیت های مرز باشماق برای رفاه مردم منطقه اهمیت ویژه ای دارد


مرز بین المللی باشماق، مرز بسیار مهمی در کشور است و بر همین اساس ایجاد زیر ساخت ها در این منطقه باید در اولویت کشور قرار گیرد.

- ایسنا/کردستان امام جمعه سنندج گفت: مرز بین المللی باشماق، مرز بسیار مهمی در کشور است و بر همین اساس ایجاد زیر ساخت ها در این منطقه باید در اولویت کشور قرار گیرد.

ماموستا رستمی، امروز یکشنبه (8 اسفند ماه) در جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و با محوریت آغاز عملیات مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان برگزار شد، اظهار کرد: دین اسلام بر چهار مولفه مشورت، مساوات، عدالت و توسعه و عمران تاکید دارد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر معظم اسلام افزود: خداوند هیچ پیامبری را مبعوث نکرده مگر اینکه قبل از آن چوپانی کرده باشد؛ این نکته به نشان می دهد که باید پیامبران به حق و حقوق تمام موجودات احترام بگذارند.

امام جمعه سنندج، با بیان اینکه پیامبر اسلام در حدیثی بسیار زیبا، مردم را به دنبال رزق و روزی زیر طبقات زیرین زمین ترغیب کرده است، بیان کرد: این امر نشان از اهمیت زیاد کشاورزی در تامین معیشت مردم دارد.

وی با اشاره به وجود پتانسیل عظیم کشاورزی در استان کردستان عنوان کرد: باید از این ظرفیت ها در راه رفع مشکلات مردم بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزیت های مرز باشماق برای رفاه مردم منطقه اهمیت ویژه ای دارد

مزیت های مرز باشماق برای رفاه مردم منطقه اهمیت ویژه ای دارد