مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-27اقتصادي

شاخصه های صادرات و تولید در مناطق آزاد ایران ضعیف است


دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، گفت: شاخصه های صادرات و تولید در مناطق آزاد ایران بسیار ضعیف است که علت این امر در عدم درک صحیح مسئولان نسبت به فلسفه وجودی مناطقه آزاد است.

- سعید محمد امروز یکشنبه (8 اسفندماه) در جلسه شورای اداری استان کردستان که با محوریت آغاز عملیات مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان از ظرفیت های جغرافیایی زیادی برخوردار است، که باید از این پتانسیل ها برای بهبود وضعیت معیشت مردم نهایت بهره مندی را گرفت.

وی دلیل عدم پیشرفت در کردستان را امنیتی بودن استان ذکر کرد و افزود: پیشرفت هر منطقه منوت به اعتماد سرمایه گذاران در آن منطقه است، لذا مادامی که اوضاع امنیتی باشد این مهم محقق نمی شود، و این در حالی بوده که مرزداران غیور کردستان، سالهاست که پرچم امنیت و اعتلای کشور را در منطقه برافراشته اند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، با تاکید بر اینکه باید تدابیر و رویکرد جدید و ویژه ای در استان کردستان شکل گیرد بیان کرد: دشمنان همواره پیگیر ضربه زدن به مناطق مختلف کشور هستند، اما این نباید منجر به توقف توسعه در استان کردستان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخصه های صادرات و تولید در مناطق آزاد ایران ضعیف است

شاخصه های صادرات و تولید در مناطق آزاد ایران ضعیف است