مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:172022-02-27سياسي

مأموریت جامعه پزشکی بعد از جنگ تحمیلی ادامه یافت


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: مأموریت جامعه پزشکان بعد از جنگ نیز ادامه داشته و با حضور در بیمارستانها، کلینیک ها و… بسیاری از بیماران را از مرگ حتمی نجات داده اند.

- ، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین تجلیل از پزشکان بسیج جامعه پزشکی خوزستان به مناسبت روز قشر بسیج جامعه پزشکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز جامعه پزشکی یکی از روزهای بسیار مهم در اقشار جامعه است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان زحمات جامعه پزشکی را یادآور شد و افزود: در زمان جنگ تحمیلی پزشکان و پرستاران در خط مقدم و در کنار رزمندگان در بیمارستان های صحرایی و اورژانس ها و… حضور داشته و تعدادی از اینها به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه شهید محمدعلی رهنمون یکی از شهدای والا مقام است که در بیمارستان صحرایی در منطقه جفیر به شهادت رسید، ادامه داد: مأموریت جامعه پزشکان بعد از جنگ نیز ادامه داشته و این افراد زحمات بسیاری را در دوران با حضور در بیمارستانها، کلینیک ها و مراکز درمانی – بهداشتی بسیاری از بیماران را از مرگ حتمی نجات داده اند و این یکی از کارهای جهادی بسیار سنگین بسیج جامعه پزشکی در این ایام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت جامعه پزشکی بعد از جنگ تحمیلی ادامه یافت

مأموریت جامعه پزشکی بعد از جنگ تحمیلی ادامه یافت