مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-27ورزشي

میزبانی ارومیه از جام باشگاه های والیبال آسیا منتفی شد


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: با انصراف تیم والیبال شهرداری و شرایط موجود، میزبانی ارومیه از جام باشگاه های آسیا منتفی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان آذربایجان غربی کیومرث پورایراندوست در این زمینه اظهار داشت: هدف ما از میزبانی جام باشگاه های آسیا، کسب یک مقام بین المللی برای والیبال ارومیه و ثبت آن در تاریخ بود و تمام تمهیدات نیز اندیشیده شده بود با این حال با توجه به انصراف باشگاه شهرداری و شرایط بوجود آمده، میزبانی دیگر منتفی است.

وی با بیان اینکه تلاش ما رساندن والیبال استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه به جایگاه شایسته با استفاده از خرد جمعی و نظرات متفکران است، خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما برگزار شدن مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان ظرف 10 روز آینده است تا با انتخاب سکاندار جدید، فعالیت دوباره این هیئت بیش از گذشته پررنگ تر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: والیبال ورزش اول این استان و شهر ارومیه است و باید تصمیمی منطقی برای آینده این رشته گرفته شود تا والیبال صدمه ندیده و دوباره جایگاهش را به دست آورد.

پورایراندوست در خصوص موضوع پرونده باشگاه شهرداری و بازیکنان خارجی اش گفت: به جد پیگیر حل این موضوع هستیم و این بدهی با توجه به رأی دادگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی ارومیه از جام باشگاه های والیبال آسیا منتفی شد

میزبانی ارومیه از جام باشگاه های والیبال آسیا منتفی شد