مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-27سياسي

ضرورت ترویج سبک زندگی ایرانی در کتاب های آموزش زبان فارسی


حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور در هشتمین گردهمایی سالانه مؤسسه های فعال در زمینه آموزش زبان فارسی در جهان، ترویج سبک زندگی ایرانی در کتاب های آموزش زبان فارسی را ضروری دانست.

- حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور در هشتمین گردهمایی سالانه مؤسسه های فعال در زمینه آموزش زبان فارسی در جهان، ترویج سبک زندگی ایرانی در کتاب های آموزش زبان فارسی را ضروری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سخنرانی خود در هشتمین گردهمایی سالانه مؤسسه های فعال در زمینه آموزش زبان فارسی در جهان، گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از آغاز فعالیت خود، آموزش و گسترش زبان و ادبیات فارسی را به عنوان یکی از سیاست های راهبردی و برنامه های کلان و اصلی پیگیری کرده است و آموزش زبان فارسی و دیگر برنامه های مرتبط با زبان و ادبیات فارسی همواره از مهمترین برنامه های نمایندگی های فرهنگی کشورمان در خارج از کشور بوده است که این روند با تشکیل بنیاد سعدی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به عنوان نمایندگان بنیاد سعدی، آموزش فارسی را بر پایه نظام آموزشی تدوین شده از سوی این بنیاد و کتاب های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترویج سبک زندگی ایرانی در کتاب های آموزش زبان فارسی

ضرورت ترویج سبک زندگی ایرانی در کتاب های آموزش زبان فارسی