مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:322022-02-27سياسي

پیش بینی اجرای 22 برنامه برای گرامیداشت روز شهید


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در مجموع 22 برنامه برای روز شهید در استان در نظر گرفته شده است.

- علی کاظمی ظهر امروز (8 اسفند ماه) در نشست خبری به مناسبت روز شهید، اظهار کرد: استان زنجان در حوزه ایثار اجتماعی پیشتاز است و رسانه ها نیز در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت همراه با این مجموعه بودند.

در چهل و دومین سالگرد تاسیس بنیاد شهید قرار داریم و 22 اسفند به دلیل عملیات های گسترده و شهدای این ماه به روز شهید نامگذاری شده است و 534 شهید استان زنجان در اسفندماه شهید شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع 22 برنامه برای روز شهید در استان در نظر گرفته شده است، افزود: تقارن این روز با ماه شعبان موجب شده برنامه های متعدد با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا کنیم و از 12 بهمن برنامه های روز شهید طرح دیدار با فجرآفرینان آغاز شده است.

طرح دیدار از جانبازان با عنوان علمداران حماسه نیز در این ماه در دستور کار داریم که نمایندگان ولی فقیه نیز در این دیدار حضور دارند.

این مسئول با بیان اینکه 33 شهید جانباز در استان زنجان داریم و طرح سلام بر شهید به منظور تجلیل از خانواده این شهدا در برنامه های این روز قرار دارد، ادامه داد: 22 عنوان برنامه به مناسبت روز شهید در استان زنجان اجرا می شود، طرح پایش سلامت و عیادت از جامعه هدف بنیاد شهید یکی دیگر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اجرای 22 برنامه برای گرامیداشت روز شهید

پیش بینی اجرای 22 برنامه برای گرامیداشت روز شهید