مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:372022-02-27ورزشي

مشفقیان: در سیاست گذاری های شهری مراقب کودکان نیستیم


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، گفت: در سیاست گذاری ها شهری و شهرسازی حواسمان به کالبد شهری و کودکانی که در این کالبد زندگی می کنند، - نیست.

مصطفی مشفقیان یکشنبه 8 اسفند در نخستین همایش ملی تربیت شهروندی کودکان که به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد، با بیان اینکه از زاویه دیگری به مفهوم شهروندی و آموزش آن به کودکان باید نگریسته شود، اظهار کرد: شهر دوستدار کودک در یونسکو تعریف واضح و مشخصی دارد و در شهرداری شیراز نیز از دیرباز صحبت بر این بوده که تلاش کنیم که شیراز به سمت شهر دوستدار کودک و تحقق آن حرکت کند.

او با بیان اینکه در سیاست گذاری ها شهری و شهرسازی حواسمان به کالبد شهری و کودکانی که در این کالبد زندگی می کنند نیست، گفت: ما کودکان را پیونددهنده هویت گذشته و آینده می دانیم بنابراین اگر محیط زیست شهری که کودکان زندگی می کنند یک محیطی نباشد که مفاهیم شهروندی را به خوبی یاد و پرورش دهد و فقط به این فکر کنیم که در این شهر عده ای بزرگسال زندکی می کنند قطعا به مشکل می خوریم همچنان که امروز در انتقال مفاهیم فرهنگی و آموزش مفاهیم شهروندی با مشکلات زیادی روبه رو هستیم.

معاون شهردار شیراز با بیان اینکه در کلانشهرها چه اندازه به المان ها، طراحی و شهرسازی دقت شده که قرار است در این شهر کودک هم زندگی کند، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشفقیان: در سیاست گذاری های شهری مراقب کودکان نیستیم

مشفقیان: در سیاست گذاری های شهری مراقب کودکان نیستیم