مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:122022-02-27اقتصادي

مسئولان همکاری بیشتری برای رفع موانع صادرات داشته باشند


مدیرعامل شرکت بازرگانی شهریار هورخش کریمان از مسئولان خواست در زمینه رفع موانع صادرات همکاری بیشتری با فعالان این حوزه داشته باشند.

- احسان خواجه حسنی در گفتگو با و تحریم های ظالمانه اما توانست رشد قابل توجهی داشته باشد و در چند سال اخیر در ابتدای رشد شرکت به عنوان صادر کننده نمونه انتخاب شد.

وی عنوان کرد: با وجود تمامی سختی ها اما همه اعضای شرکت نسبت به نظام و انقلاب متعهد و به دنبال پیشرفت کشور هستند و علی رغم مهیا بودن شرایط برای سرمایه گذاری در خارج از کشور اما همچنان با تمام انگیزه به دنبال سرمایه گذاری و اشتغالزایی در کشور هستیم لذا انتظار ما این است که مسئولان همکاری بیشتری برای تسهیل شدن صادرات و رفع موانع انجام دهند.

خواجه حسنی با اشاره به یکی از مسائل و موانع خود جهت انجام صادرات، تصریح کرد: در سال 98 که برنامه صادرات پسته را در دستور کار داشتیم و با ارز روز پسته مورد نیاز را خریداری کردیم، هنگام صادرات، گمرک استعلام خود را از بانک مرکزی اخذ و ارز ما را بر حسب نرخ 4 هزار و 200 تومان محاسبه کرده است و ما به التفاوت آن را درآمد شرکت عنوان کرده که متعاقب آن مالیات آن را نیز باید پرداخت کنیم در صورتی که خرید ما با ارز روز بوده است لذا این مبنای محاسبه غیر منطقی و عادلانه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان همکاری بیشتری برای رفع موانع صادرات داشته باشند

مسئولان همکاری بیشتری برای رفع موانع صادرات داشته باشند