مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:322022-02-27اقتصادي

افزایش 20 تا 25 درصدی بهای خدمات بهشت زهرا


برای افرادی که بضاعت مالی آنچنانی ندارند نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است که آنهایی که در این شرایط باشند از پرداخت بهای خدمات قابل عرضه معاف خواهند بود و قبر رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

- لایحه بهای خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا با 17 رای تصویب شد که بر مبنای آن بهای خدمات قابل عرضه در سال 1401 بین 20 تا 25 درصد رشد خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پیرهادی در پایان پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: در این جلسه لایحه اصلاحیه مصوبه تعیین و اخذ خسارت حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و به همراه این لایحه پیشنهاداتی نیز به تصویب اعضای رسید.

وی افزود: بررسی حق بهره برداری غرف به تفکیک نوع کاربری در بازارهای میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی دستور بعدی جلسه امروز بود که در این ارتباط مدیر عامل سازمان میوه و تره بار شهرداری توضیحاتی را مطرح و در ادامه این لایحه با 20 رای موافق و با پیشنهادات مطرح شده به تصویب رسید.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: در اکثر موضوعاتی که امروز اعضای شورای شهر تهران تصمیم گیری کردند نگاه ویژه ای به ارائه خدمات مناسب، باکیفیت و بانازل ترین قیمت در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 تا 25 درصدی بهای خدمات بهشت زهرا

افزایش 20 تا 25 درصدی بهای خدمات بهشت زهرا