مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:322022-02-27سياسي

22 برنامه به مناسبت روز شهید در زنجان برگزار می شود


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان،گفت: 22 برنامه به مناسبت روز شهید توسط بنیاد شهید استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی کاظمی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل بنیاد شهید استان، با بیان اینکه استان زنجان در حوزه ایثار اجتماعی پیشتاز است، گفت: رسانه ها نیز در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت همراه خوبی هستند.

وی اظهار کرد: در چهل و دومین سالگرد تاسیس بنیاد شهید قرار داریم و 22 اسفند به دلیل عملیات های گسترده و شهدای این ماه به روز شهید نامگذاری شده است و 534 شهید استان زنجان در اسفندماه شهید شدند.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان، با بیان اینکه از 12 بهمن برنامه های روز شهید طرح دیدار با فجر آفرینان آشاز شده و 22 برنامه برگزار می شود، گفت: کاشت نهال همه ساله 15 اسفند انجام می شود و در طرح پویش ایران سرسبز هر ایرانی یک نهال، غرس 3535 نهال به یاد شهیدان استان زنجان انجام می شود.

کاظمی با بیان اینکه 70 درصد مردم از روز شهید مطلع هستند، تاکید کرد: از ظرفیت تشکل های مردم نهاد بسیج در اجرای یادواره های شهدا استفاده می شود.

وی از برگزاری دومین جشنواره بین المللی کتاب سرخ نگاران و تجلیل از 6 نفر در استان زنجان از دیگر برنامه های روز شهید است، ابراز داشت: همین مناسبت از خانواده مرحومه ملکناز نجفی خبرنگار ایثارگر زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 برنامه به مناسبت روز شهید در زنجان برگزار می شود

22 برنامه به مناسبت روز شهید در زنجان برگزار می شود