مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 16:172022-02-27سياسي

جهاد تبیین و حفظ گفتمان انقلاب از وظایف معلمان است


استاد حوزه و دانشگاه در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان قم گفت: مولدترین وزارتخانه، آموزش و پرورش است و از وظایف معلمان در این مجموعه جهاد تبیین و حفظ گفتمان انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، سی و پنجمین یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش آموز قم یکشنبه هشتم اسفند ماه در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی ابتدا به شهدای کربلا اشاره و بیان کرد: بسیار شنیده ایم که در کربلا در رکاب اباعبدالله الحسین (ع) بیش از 10نوجوان مانند قاسم بن حسن(ع)، فرزندان حضرت زینب (س)،عمر بن جناده ، طفلان مسلم و.

به شهادت رسیدند و شاهد این بودیم که در جنگ تحمیلی 36000 دانش آموز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی افزود: رشادت های نوجوانان ختم به جنگ تحمیلی نشده بلکه در عصر امروز از این قبیل نوجوانان فداکار داریم، مانند شهید علی لندی که برای نجات جان مادر و خواهر یک شهید به دل آتش زد و جان خود را از دست داد.

استاد حوزه علمیه وزارت آموزش و پرورش را مهم ترین و تاثیر گذار ترین وزارت در جامعه دانست و عنوان کرد:نگاه مصرفی به این وزارت خانه نگاه درستی نیست چرا که همه اقشار جامعه از این وزارتخانه تغذیه می شوند که یک نتیجه آن تقدیم 1000شهید دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین و حفظ گفتمان انقلاب از وظایف معلمان است

جهاد تبیین و حفظ گفتمان انقلاب از وظایف معلمان است