مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 16:222022-02-27سياسي

دفتر سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی «بانه و مریوان» در بانه افتتاح شد


دفتر سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کردستان«بانه و مریوان» در بانه با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، دفتر سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کردستان بانه و مریوان در بانه با حضور سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی افتتاح شد.

اسماعیل رستم پور فرماندار بانه در مراسم افتتاح این دفتر اظهار کرد: ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان از مطالبات اصلی مردم بود که خوشبختانه شاهد تحقق این مهم در سایه تلاش مسئولان هستیم.

وی افزود: بانه از ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه مختلف اقتصادی، تجاری و صنعتی برخوردار است و امیدواری با بهره گیری از این ظرفیت ها و ایجاد منطقه آزاد در توسعه همه جانبه این شهرستان تحول جدی صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: دفتر  سازمان منطقه آزاد بانه و مریوان در متراژ 250 متر در قالب دو طبقه با تلاش بنیاد مسکن احداث و از امروز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

گفتنی است؛ سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی امروز به منظور شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان به کردستان سفر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی «بانه و مریوان» در بانه افتتاح شد

دفتر سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی «بانه و مریوان» در بانه افتتاح شد