مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 17:472022-02-27اقتصادي

فروش بلیت مسافرت های نوروزی به واکسن زده ها


دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: برآورد می کنیم 1 تا 2 میلیون خودرو افراد واکسن نزده در کشور داشته باشیم و اگر در لیست واکسن نزده ها باشند جریمه ها اعمال می شود.

- حسین قاسمی، دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در توضیح جریمه رانندگان واکسن نزده، اظهار کرد: برآورد می کنیم 1 تا 2 میلیون خودرو افراد واکسن نزده در کشور داشته باشیم.

وی افزود: 21 تا 24 میلیون خودرو در کشور داریم و 85 تا 90 درصد کشور نیز واکسیناسیون شده اند و در مجموع حدود 6 تا 7 میلیون واکسن نزده در کشور داریم.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تأکید کرد: برآوردهای ما نشان می دهد سهم خودروهای شخصی از 24 میلیون خودرو در کشور، بین 1 تا 2 میلیون باشد، افرادی که خودروی شخصی دارند و پلاک به نام آنها وجود دارد، کد ملی آنها به سامانه واکسیناسیون وصل است و می توان استعلام گرفت.

وی تأکید کرد: زمانی که خودرو از مقابل دوربین ها عبور می کند،کد ملی افراد چک می شود، اگر در لیست واکسن نزده ها باشد جریمه ها اعمال می شود.

قاسمی با اشاره به احتمال کاهش آمار واکسن نزده ها، ابراز کرد: آمار تقریبی واکسن نزده ها در کشور، 6 تا 7 میلیون هستند و برخی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیت مسافرت های نوروزی به واکسن زده ها

فروش بلیت مسافرت های نوروزی به واکسن زده ها