مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 17:522022-02-27سياسي

تداوم حمایت های قاطعانه و قانونی دستگاه قضایی اردبیل از تولید


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حمایت از تولید مورد تاکید مقام معظم رهبری و از سیاست های کلان قوه قضاییه بوده لذا دستگاه قضایی استان با عزم جدی از تولید در اردبیل حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو از سیاست های کلان قوه قضاییه است لذا بر همین مبنا دستگاه قضایی استان با عزم جدی برای حمایت قضایی از تولید ورود پیدا کرده و به جد آن را پیگیری می کند.

وی در ادامه با اشاره به تعطیلی 23 واحد تولیدی در تملک بانک ها گفت: با بحث و تبادل نظر مقرر گردید تا طی ماه جاری تکلیف واگذاری این واحدهای تولیدی به صاحبان اصلی مشخص گردد و در غیر این صورت از طریق مزایده به اشخاص دیگر واگذار شود تا این واحدها دوباره به چرخه تولید بازگردند.

رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه باید با بررسی های تخصصی علل، عوامل و نیز راهکارها و نحوه احیای مجدد واحدهای تولیدی مشخص شود پیشنهاد داد: کارگروهی در قالب کمیته فرعی متشکل از دستگاه های متولی تشکیل شود تا با احصاء موانع و مشکلات نسبت به رفع آن و بازگشت واحد تولیدی به چرخه تولید اقدام لازم صورت گیرد.

جلال آفاقی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز با انتقاد از عملکرد برخی از دستگاه ها و بانک ها در خصوص بی توجهی به عوامل پیشگیرانه مبنی بر تعطیلی یا نیمه فعال شدن واحدهای تولیدی تصریح کرد: باید متولیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم حمایت های قاطعانه و قانونی دستگاه قضایی اردبیل از تولید

تداوم حمایت های قاطعانه و قانونی دستگاه قضایی اردبیل از تولید