مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 18:372022-02-27سياسي

گزارش کامل ایسنا از چهاردهمین جلسه بررسی بودجه 1401


چهاردهمین جلسه بررسی جزییات بودجه سال 1401 در بخش درآمدی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) هشتم اسفند ماه 1400 برگزار شد.

- چهاردهمین جلسه بررسی جزییات بودجه سال 1401 در بخش درآمدی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) هشتم اسفند ماه 1400 برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان در شیفت صبح جلسه علنی امروز، بررسی تبصره 7 بودجه 1401 در بخش درآمدی را به پایان رسانده و وارد بررسی تبصره 8 شدند.

در ابتدای جلسه نوبت عصر، روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رییسه مجلس در جریان بررسی جزییات بودجه را به رای گذاشت که نمایندگان با این پیشنهاد موافقت کردند.

اخطارها و تذکرات نمایندگان مجلس شهریاری: *** در ادامه بررسی های بودجه ای، نمایندگان ساز وکاری برای کاهش هدر رفت آب در شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب شرب پیش بینی کردند.

بر این اساس وزارت نیرو مکلف شد به منظور کاهش هدر رفت آب در شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب شرب از طریق نشت یابی و رفع نشت و همچنین رفع انشعابات غیر مجاز، در قالب مشارکت با بخش غیردولتی و با استفاده از ساز و کار بیع متقابل یا سایر روش ها در قالب قراردادهای منعقده جهت تأمین منابع آبی اعم از آب یا پساب، معادل آب صرفه جویی شده از طریق اصلاح شبکه های توزیع را در اختیار سرمایه گذار و در محل مصرف جهت استفاده در مصارف صنعت قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کامل ایسنا از چهاردهمین جلسه بررسی بودجه 1401

گزارش کامل ایسنا از چهاردهمین جلسه بررسی بودجه 1401