مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 18:472022-02-27سياسي

باید از فرصت بافت تاریخی شیراز صیانت کرد/تعیین نرخ خدمات نوروز


بافت تاریخی شهرشیراز سرمایه تاریخی مردم است و می تواند چراغ راه آینده باشد از این رو باید از این بافت صیانت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا هاجری عصر یکشنبه در پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: نباید از غوغا سالاری بیگانگان که به دنبال ضربه زنی به شهر هستند غافل شد این در حالی است که گسترش بین الحرمین مطالبه مردم است و قرار نیست ساختمانی در بافت تاریخی تخریب شود بلکه به دنبال احیا و حفظ بافت تاریخی بود.

وی افزود: محله و مسجد محوری اولویت این طرح است و می توان با استفاده از ظرفیت های موجود در بافت تاریخی زمینه توسعه بافت تاریخی را فراهم کرد و با ایجاد مدیریت واحد فرهنگی زمینه مدیریت محلات توسط اهالی محل را فراهم کرد.

این عضو جدید شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: می توان با استفاده از ظرفیت موجود در جامعه از قبرستان تاریخی دارالسلام به عنوان یک منطقه تاریخی مذهبی در جامعه معرفی کرد.

تاکنون برای تحقق معنویات رهبری اقدام مناسبی در شیراز نشده است رییس شورای اسلامی شهر شیراز در پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: گرچه تاکنون برای تحقق منویات معظم له اقداماتی انجام شده اما هیچکدام تاکنون نتوانسته است در این زمینه حق مطلب را ادا کند و به غایت اصلی هدف این فرمایشات دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از فرصت بافت تاریخی شیراز صیانت کرد/تعیین نرخ خدمات نوروز

باید از فرصت بافت تاریخی شیراز صیانت کرد/تعیین نرخ خدمات نوروز