مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 01:022022-02-27دانش

طراحی بازی های شناختی با قابلیت ارزیابی و سنجش تمرکز و حافظه کودکان و نوجوانان


مدیر عامل یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از کاربرد بازی های شناختی این شرکت به صورت مسابقاتی در مدارس جهت ارزیابی و سنجش پارامترهای توجه، - تمرکز و حافظه کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: حوزه فعالیت این شرکت دانش بنیان در زمینه های علوم شناختی، روان شناسی، تحلیل داده ها، هوش مصنوعی و بازی سازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هادی مرادی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: بازی های شناختی شرکت در قالب بسته هایی در بستر وب و به منظور ارزیابی و ارتقای عملکردهای شناختی برای مشتریان ارائه می شود.

وی افزود: این بازی ها به صورت مسابقاتی در مدارس جهت ارزیابی و سنجش پارامترهای توجه، تمرکز و حافظه کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این بازی ها برای کودکانی که دارای اختلال هایی مانند اختلال یادگیری یا بیش فعالی و کمبود توجه بوده اند در قالب پکیج هایی برای ارتقای عملکردهای شناختی آن ها ارائه شده و در کلینیک ها استفاده می شود.

مدیرعامل این شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در توضیح مزایای رقابتی شرکت اظهار کرد: بازی های شناختی که توانایی ارزیابی را داشته باشند، عمدتاً تولید خارج بوده و با حداقل هزینه هم گران هستند، محصول این شرکت نسبت به محصولات مشابه هزینه کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی بازی های شناختی با قابلیت ارزیابی و سنجش تمرکز و حافظه کودکان و نوجوانان

طراحی بازی های شناختی با قابلیت ارزیابی و سنجش تمرکز و حافظه کودکان و نوجوانان