مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 08:472022-02-28پزشكي

استقبال ضعیف مردم کرمانشاه از دُز سوم/ اُمیکرون در واکسن نزده ها خطرناک است


معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون 36 درصد از جمعیت بالای 18 سال در استان نوبت سوم را تزریق کرده اند، گفت:متأسفانه در استان استقبال خوبی از واکسیناسیون نوبت سوم نمی شود.

- سارا شاه آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: متأسفانه در استان استقبال خوبی از واکسیناسیون نوبت سوم نمی شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 36 درصد از جمعیت بالای 18 سال در استان نوبت سوم را تزریق کرده اند، افزود: با توجه به بررسی صورت گرفته اکثر موارد فوتی براثر بیماری کووید 19 مربوط به افرادی هستند که یا واکسن نزده یا اینکه دوره واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: سه ماه بعد از تزریق نوبت دوم واکسن، ایمنی در برابر ویروس کرونا کاهش می یابد و تزریق نوبت سوم از اهمیت ویژه ای برخوردار است که حتما برای ایجاد ایمنی لازم باید تزریق شود تا اگر مبتلا شدند به شکل شدید بیماری مبتلا نشوند.

وی افزود: تمامی خانه های بهداشت، پایگاه های سلامت و پایگاه های تجمیعی آماده تزریق واکسن هستند واکسن به تعداد کافی در اختیار داریم واکسن های فخرا و کووپارس هم به سبد واکسیناسیون اضافه شده هیچ کمبودی از نظر واکسن نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ضعیف مردم کرمانشاه از دُز سوم/ اُمیکرون در واکسن نزده ها خطرناک است

استقبال ضعیف مردم کرمانشاه از دُز سوم/ اُمیکرون در واکسن نزده ها خطرناک است