مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 10:122022-02-28پزشكي

هفته بدون فوتی کرونایی در کمیجان


رییس شبکه بهداشت و درمان کمیجان با اشاره به سپری کردن هفته بدون فوتی بر اثر کرونا، از نشانه های مثبت روند کاهشی کرونا در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نبی الله بابایی گفت: خوشبختانه در هفته اول اسفندماه فوت ناشی از کرونا ثبت نشده و به طور کلی روند مراجعه بیماران سرپایی نیز کاهشی بوده است.

وی افزود: همچنین در سنین پایین و اطفال نیز بستری نداشته و تنها 3 نفر بزرگسال (قطعی مثبت) در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان کمیجان تاکید کرد: آمار واکسیناسیون شهرستان کمیجان نیز قابل قبول است بطوریکه جامعه هدف در نوبت اول بیش از 87 درصد و بیش از 78 درصد در نوبت دوم و نیز بیش از 32 درصد نوبت سوم واکسن های خود را دریافت کرده اند.

بابایی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و تاکید واکسیناسیون کودکان به خصوص در موج ششم، بیش از 10 درصد سنین 5 تا 12 سال کمیجانی نیز با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون، موفق به دریافت واکسن های خود شده اند که از والدین انتظار داریم به دلیل نقش و اهمیت واکسن در سنین پایین، هر چه زودتر نسبت به تزریق واکسن تصمیم گیری و اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته بدون فوتی کرونایی در کمیجان

هفته بدون فوتی کرونایی در کمیجان