مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 10:572022-02-28سياسي

ورود مدعی العموم بردسیر به قصور مدیریتی در حفظ اراضی دولتی


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: در راستای حفظ حقوق عامه، دادستانی این شهرستان به موضوع نگهداری و واگذاری اراضی دولتی در شهرک اصلی دهستان قلعه عسکر از توابع بخش لاله زار از مناطق گردشگری استان کرمان ورود کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، افشین صالحی نژاد اظهار داشت: قصور مدیریتی یکی از مسئولین مربوطه در نگهداری و واگذاری اراضی دولتی شهرک اصلی دهستان قلعه عسکر به برخی افراد، موجب نارضایتی عمومی شده و دادستانی مدیرانی که اهمال آنها در نگهداری و واگذاری این اراضی موثر بوده را تحت تعقیب قضایی قرار داده است.

وی افزود: منطقه قلعه عسکر از مناطق خوش آب و هوا و گردشگری شهرستان است که اراضی یکی از شهرک های این دهستان که متعلق به دولت بوده، به لحاظ اهمال مسئولین مربوطه، طی سالیان گذشته به تصرف سایرین درآمده و بخشی از این اراضی نیز توسط یکی از ادارات دولتی به بعضی افراد واگذار شده است که نحوه واگذاری نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان بردسیر ضمن بیان اینکه مسئولیت مدیران در حفظ، حراست و نگهداری از اموال عمومی یا بیت المال حساسیت زیادی دارد، گفت: به لحاظ درخواست های مردم قلعه عسکر، شورای حفظ حقوق بیت المال به موضوع ورود کرد و جلساتی برگزار که مجدد مسئولین مربوطه منفعل عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مدعی العموم بردسیر به قصور مدیریتی در حفظ اراضی دولتی

ورود مدعی العموم بردسیر به قصور مدیریتی در حفظ اراضی دولتی