مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-28اقتصادي

شهردار یزد: قوانین متناقض عامل جولان زمین خواران در یزد است


شهردار شهر میراث جهانی یزد اتمام طرح های نیمه تمام را از جمله اولویت های اجرایی مدیریت شهری دانست و گفت: قوانین متناقض در حوزه مدیریت شهری زمینه لازم برای جولان زمین خواران را ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ابوالقاسم محی الدینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه های مدیریت شهری برگزار شد، با بیان این که اتمام طرح های نیمه تمام یکی الزامات اجرایی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر است، اظهار کرد: در یوم الله دهه فجر 66 طرح عمرانی امسال افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: طرح کارخانه کمپوست یزد هم با تزریق حدود 20 میلیارد تومان اعتبار متمرکز، بعد از چند سال بلاتکلیفی بالاخره در سال جاری استارت زد و فاز اولیه آن شروع بکار کرده است و در نظر داریم تا خردادماه سال آینده آن را کامل کنیم.

شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به ضرورت استفاده بهینه در مصرف انرژی، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تمام چراغ های روشنایی سطح شهر یزد به چراغ های کم مصرف تجهیز شود.

محی الدینی با بیان این که جداسازی کامل آب شرب شهری از غیرشرب یکی دیگر از الزامات مدیریت شهری در یزد است، تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این مهم 150 میلیارد تومان برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار یزد: قوانین متناقض عامل جولان زمین خواران در یزد است

شهردار یزد: قوانین متناقض عامل جولان زمین خواران در یزد است