مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:072022-02-28سياسي

مخالفت مجلس با حذف معافیت مشمولین سربازی مقیم خارج از کشور


در این پیشنهاد شرط معافیت سربازی 5 سال اقامت در خارج از کشور، سن بالای 35 سال، گذراندن دوره یک ماهه خدمت و داشتن 3 فرزند بود که این پیشنهاد هم رای نیارود.

- در این پیشنهاد شرط معافیت سربازی 5 سال اقامت در خارج از کشور، سن بالای 35 سال، گذراندن دوره یک ماهه خدمت و داشتن 3 فرزند بود که این پیشنهاد هم رای نیارود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف بند مربوط به معافیت مشمولین نظام وظیفه عمومی مقیم خارج از کشور از لایحه بودجه مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز دوشنبه (9 اسفندماه) در جریان بررسی لایحه بودجه 1401 بندهای الحاقی (1)، (2) تبصره (10) را تصویب کردند و با حذف بند الحاقی (3) تبصره (10) لایحه بودجه مخالفت کردند.

بر اساس بند الحاقی (1) آمده است: در انتهای ماده(2) قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مصوب 19 آذرماه 1369 و اصلاحات و الحاقات بعدی، بعد از عبارت جزای مالی عبارت جزای نقدی معادل مالی که از طریق خلاف قانون به دست آمده است اضافه می شود.

طبق بند الحاقی (2) نیز معادل 2 درصد وجوه قطعی برگشتی به حساب خزانه و یا حساب دستگاه های اجرایی، ناشی از اقدامات مؤثر نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل کشور واریز نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجلس با حذف معافیت مشمولین سربازی مقیم خارج از کشور

مخالفت مجلس با حذف معافیت مشمولین سربازی مقیم خارج از کشور