مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:322022-02-28سياسي

وضعیت نامطلوب بودجه سلامت در 1401/درخواست از دولت


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، با گلایه از وضعیت بودجه وزارت بهداشت در سال 1401، گفت: مسئولین بالادستی نگاه ویژه تری به این وزارتخانه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهروز رحیمی، در نشست هم اندیشی برخی از رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور با بیان اینکه دولت سیزدهم بر پایه صداقت و راستگویی بنیان شده است، اظهار کرد: ما به عنوان مسئولین این دولت موظف هستیم که در همه اقدامات خود صداقت را پیشه کنیم و هر آنچه حقیقت است را بیان کنیم.

وی در ادامه گفت: وضعیت بودجه وزارت بهداشت در سال 1401 واقعاً مطلوب نیست و موانع و سختی های زیادی در پیش است، اما مسئولین وزارت بهداشت با تمام توان تلاش می کنند مسیر رشد و تعالی این وزارتخانه را فراهم سازند و قطعاً با همدلی و کار تیمی از معبرها گذر خواهیم کرد.

رحیمی با بیان اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که مشارکت و همراهی در کل مجموعه وزارت بهداشت نهادینه شود، عنوان کرد: هیچ مجموعه ای نمی تواند در مسیر موفقیت و تعالی قرار گیرد، مگر با مشارکت، همدلی و کار تیمی که می توان گفت وزارت بهداشت در این راستا موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت نیاز به توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه دارد، گفت: مسئولین وزارت بهداشت تاکنون سلامتی مردم را بر همه چیز مقدم دانسته و تلاش کرده اند ثبات حوزه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامطلوب بودجه سلامت در 1401/درخواست از دولت

وضعیت نامطلوب بودجه سلامت در 1401/درخواست از دولت