مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:422022-02-28سياسي

تولید163 اثر توسط 115 گروه خراسان جنوبی برای شرکت در جشنواره سرود


دبیر اجرایی مرحله استانی اولین جشنواره سرود ملی از تولید 163 اثر توسط 115 گروه سرود خراسان جنوبی برای شرکت در اولین جشنواره سرود ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر یاسر صادق امروز دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: گروه های سرود استان تا پایان بهمن ماه فرصت داشتند در سامانه جشنواره برای شرکت در آن ثبت نام کنند که این زمان تا شش اسفند ماه تمدید شد و در نهایت 115 گروه سرود استان با 163 اثر در این جشنواره شرکت کردند.

به گفته وی این آثار برای ارائه در بخش های چهارگانه جشنواره در سامانه بارگذاری شده اند و شرکت این تعداد گروه سرود استان در این جشنواره نسبت به جمعیت خراسان جنوبی نشانگر رشد و بالندگی گروه های سرود استان است.

وی اضافه کرد: بازبینی آثار برای غربالگری گروه های سرود شهرستان های استان در مرحله مسابقه حضوری انجام شد و20 گروه منتخب 12 اسفند ماه در حسینیه جماران به رقابت خواهند پرداخت.

صادق تصریح کرد: یک گروه مستقیم با رأی هیأت داوران به مرحله کشوری جشنواره راه می یابد و بعد از پخش کلیپ چهار گروه برتر دیگر در ایام عید نوروز از صدا و سیمای استان با رأی مردم یک گروه دیگر استان هم در مرحله ملی جشنواره حضور خواهد یافت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر گفت: هدف از برگزاری این جشنواره علاوه بر مردمی کردن سرود، توانمند سازی گروه های سرود اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید163 اثر توسط 115 گروه خراسان جنوبی برای شرکت در جشنواره سرود

تولید163 اثر توسط 115 گروه خراسان جنوبی برای شرکت در جشنواره سرود