مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:472022-02-28اقتصادي

امضای قراداد تجاری با قرقیزستان برای صادرات محصولات پتروشیمی ایران


مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دیدار با سفیر کشور قرقیزستان، اعلام کرد: ایران از امنیت کامل برای سرمایه گذاران در صنعت پتروشیمی برخوردار است و هیچ گونه محدودیتی برای همکاری و مشارکت های خارجی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دیدار با تنگیز بولتوروک رییس هلدینگ دولتی قرقیزستان و مشاور عالی رییس جمهوری این کشور و تورداکن سی دیکف سفیر قرقیزستان در تهران، اظهار کرد: با توجه به تنوع تولید انواع محصولات شیمیایی و پلیمری در صنعت پتروشیمی ایران، این امکان را داریم که نیازهای کشورهای جهان از جمله آسیای میانه را نیز فراهم کنیم.

معاون وزیر نفت  تاکید کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مسیر همکاری و مشارکت های خارجی با کشورها و شرکت های بین المللی هیچ گونه محدودیتی ندارد و آماده هرگونه همکاری و تعامل است.

* قراداد تجاری ایران با قرقیزستان در زمینه خرید محصولات پتروشیمی امضا می شود شاهمیرزایی اشتراکات فرهنگی با کشورهای آسیای میانه از جمله قرقیزستان را زمینه ساز توسعه روابط اقتصادی و صنعتی برشمرد و گفت: پیرو مذاکرات انجام شده در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران پلاست با سفیر قرقیزستان درباره علاقه مندی این کشور برای خرید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قراداد تجاری با قرقیزستان برای صادرات محصولات پتروشیمی ایران

امضای قراداد تجاری با قرقیزستان برای صادرات محصولات پتروشیمی ایران