مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-28اقتصادي

پرداخت 90 درصدی هزینه های زوجین نابارور توسط بیمه سلامت


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از پرداخت 90 درصدی هزینه های زوجین نابارور از سوی بیمه سلامت خبر داد و گفت: بیمه سلامت 90 درصد تعرفه عمومی غیردولتی را برای زوجین نابارور پرداخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید فرجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 50 درصد جمعیت استان همدان زیر پوشش بیمه سلامت است که در قدیمی ترین صندوق این سازمان بیش از 120 هزار نفر در قالب بیمه شدگان کارکنان دولت عضویت دارند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین صندوق بیمه سلامت، صندوق روستایی است که قریب به 600 هزار نفر در استان در آن زیرپوشش هستند گفت: در حال حاضر در صندوق بیمه سلامت همگانی 205 هزار نفر و در صندوق سایر اقشار بیش از 55 هزار نفر عضویت دارند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه صندوق بیمه ایرانیان محدودیت مراجعه به مراکز درمانی را نسبت به صندوق بیمه سلامت همگانی ندارد و بیمه شدگان با پرداخت فرانشیز ناچیز عضویت می یابند خاطرنشان کرد: در حال حاضر 3 هزار و 400 نفر  زیر پوشش این صندوق در استان هستند.

وی از عضویت 2 هزار و 226 نفر از بیماران خاص استان زیرپوشش بیمه سلامت خبر داد و افزود: اغلب این بیماران مبتلا   به ms هستند که یک هزار و 207 نفر را شامل می شوند و  نیز بیماران دیالیزی 494، پیوند کلیه 276 نفر، هموفیلی 170 نفر و تالاسمی 79 نفر هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 90 درصدی هزینه های زوجین نابارور توسط بیمه سلامت

پرداخت 90 درصدی هزینه های زوجین نابارور توسط بیمه سلامت