مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 15:472022-02-28سياسي

بسیج به دنبال احیای همه جانبه کارکردهای مساجد است


معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج به دنبال احیای همه جانبه کارکردهای مساجد است و در این راستا بیانیه گام دوم به عنوان سند بالادستی پیش روی ماست - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار حیدر بابا احمدی ظهر امروز در حاشیه سفر به استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج از مردم، با مردم و برای مردم است و مردم در مشارکت هم ظرفیت ها و توانمندی ها را کنار یکدیگر قرار می دهند و بسیج در طول این سال ها برای خدمت رسانی به مردم همواره در صحنه حاضر بوده است و تاریخ انقلاب پر از حماسه آفرینی های بسیج است.

وی افزود: بسیج در طول انقلاب اسلامی با روحیه ایثار و ازخودگذشتگی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و امروز در خصوص رفع مشکلات مردم نیاز به پای کارآوردن ظرفیت ها و تحقق بسیج مردمی تحت عنوان قرارگاه های محله اسلامی هستیم.

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بسیج با محوریت مساجد و هدایت های ائمه جماعت و حضور نخبگان، معتمدین و اقشار مختلف مردم در قالب قرارگاه های محله محور در راستای رفع مشکلات مردم نقش آفرینی می کنند و در این خصوص شاهد روند رو به رشد قابل قبولی هستیم.

بابااحمدی خاطر نشان کرد: بسیج به دنبال احیای همه جانبه کارکردهای مساجد است و در این راستا بیانیه گام دوم به عنوان سند بالادستی پیش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج به دنبال احیای همه جانبه کارکردهای مساجد است

بسیج به دنبال احیای همه جانبه کارکردهای مساجد است