مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 16:222022-02-28سياسي

تکذیب ادعای درخواست برگزاری مجوز از سوی یک حزب اصلاح طلب


درخواست مجوز برگزاری تجمع از سوی حزب اتحاد ملت به کمیسیون ماده 10 واصل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن اسلامی دبیرکمیسون ماده 10قانون احزاب با تبریک عید مبعث، اظهار داشت: اولین مصوبه کمیسیون امروز مربوط به بررسی صلاحیت مسئولین شعب استانی است که 8 مورد، مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

وی افزود: در استان اردبیل انجمن روزنامه نگاران زن ایران، جامعه اسلامی کارگران در استان اردبیل، مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی در استان بوشهر، حزب ندای ایرانیان در استان خراسان جنوبی، مجمع ایثارگران، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی، سازمان معلمان ایران از استان کرمان 8 حزبی هستند که صلاحیت مسئولین شعب استانی آنان مورد تایید قرار گرفت.

  مدیرکل سیاسی وزیر کشور با اشاره به ماده 6 قانون نحوه فعالیت احزاب، گفت: کمیسیون ماده 10 بر رعایت این ماده در برگزاری مجامع عمومی احزاب تاکید کرده است و چنانچه تعداد حاضرین در این مجامع عمومی کمتر از میزان قانونی باشد، کمیسیون فرصتی یک ماهه برای برگزاری مجمع عمومی می دهد.

  اسلامی با بیان اینکه کف شرکت در مجمع عمومی کشوری 30 نفر و در مجامع عمومی استانی 200نفر است، گفت: کمیسیون به دنبال مشارکت واقعی احزاب و رعایت دستورالعمل های قانونی است و اگر حزبی مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ادعای درخواست برگزاری مجوز از سوی یک حزب اصلاح طلب

تکذیب ادعای درخواست برگزاری مجوز از سوی یک حزب اصلاح طلب