مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 17:422022-02-28فناوري

ارسال پیامک های مختص آقایان و یا خانم ها برای عموم مردم غیرفرهنگی است


رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی خاطرنشان کرد: اساساً نگاه حاکم بر فضای مجازی به خصوص در چند سال اخیر به جای نگاه فرهنگی، نگاه جرم انگاری و امنیتی بوده، - رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی خاطرنشان کرد: اساساً نگاه حاکم بر فضای مجازی به خصوص در چند سال اخیر به جای نگاه فرهنگی، نگاه جرم انگاری و امنیتی بوده، گویی که ما اصلاً فرهنگ را نمی شناسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، سی و سومین جلسه کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه های ارتباطی با تاکید رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی بر لزوم توسعه فرهنگی در فضای مجازی برگزار شد.

حامد حاجی ملامیرزایی، رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در این جلسه با بیان اینکه کنترل و حفاظت، توسعه فرهنگی نیست نیز تصریح کرد: نگاه فرهنگی یعنی با نگاه ایجابیِ مثبت، مولفه های فرهنگی را در فضای مجازی ترویج کنیم.

رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی همچنین با اشاره به اینکه ممانعت از توسعه اقدامات ضد فرهنگی، اقدامات فرهنگی تلقی نمی شود ، تاکید کرد: هر چند اسناد و دستورالعمل ها در این حوزه اقدامات قانونی برای فعالیت های غیرفرهنگی را در نظر گرفته و اجرا می کند، اما باز هم نمی توانیم مدعی رعایت فرهنگ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پیامک های مختص آقایان و یا خانم ها برای عموم مردم غیرفرهنگی است

ارسال پیامک های مختص آقایان و یا خانم ها برای عموم مردم غیرفرهنگی است