مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 18:222022-02-28اقتصادي

دستگاه ها در حد توان برای احیای واحدهای تولیدی راکد تلاش کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به مشکلات ناشی از تعطیلی واحدهای تولیدی بخاطر بدهی به بانک ها گفت: در شرایط اقتصادی که کشور با آن روبرو است تعطیلی یک واحد تولیدی ضربه ای به مردم و دولت است و دستگاه های مختلف باید در حد توان برای احیای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن امیدیان ظهر امروز در چهل و هشتمین نشست شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: پروژه مهم شهرک فناوری و اطلاعات استان باید به سرعت تعیین تکلیف و بدون هیچ مانعی واگذاری ها انجام شود و نباید دعوا و مشکلات بین برخی از مجموعه های دولتی و نیمه دولتی مانع پیشرفت این شهرک باشد.

وی عنوان کرد: همه مباحث سخت افزاری و نرم افزاری این شهرک باید بررسی و با توجه به نیاز استان طرح هایی در این شهرک اجرایی شود، اداره کل فناوری اطلاعات استان نیز بر اساس یک راهبرد مباحث سخت افزاری و نرم افزاری آن را تعیین کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات ناشی از تعطیلی واحدهای تولیدی بر اثر بدهی به بانک ها گفت: در شرایط اقتصادی که کشور با آن روبرو است تعطیلی یک واحد تولیدی ضربه ای سنگین به دولت و مردم است و دستگاه های مختلف باید در حد توان برای احیای واحدهای تولیدی راکد تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها در حد توان برای احیای واحدهای تولیدی راکد تلاش کنند

دستگاه ها در حد توان برای احیای واحدهای تولیدی راکد تلاش کنند