مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 18:472022-02-28اقتصادي

خانه صنعت و معدن خراسان جنوبی راه اندازی شد


خانه صنعت و معدن خراسان جنوبی با حضور قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تشکیل شد.

- آرمان خالقی، امروز دوشنبه 9 اسفند در این آیین تشکیل خانه صنعت و معدن خراسان جنوبی، اظهار کرد: خانه صنعت و معدن ایران از 20 سال پیش راه اندازی شد و از همان زمان شعبه آن در خراسان جنوبی نیز تشکیل شد اما فعالیت آن به دلایلی ادامه پیدا نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه 2 استان ایلام و خراسان جنوبی فاقد خانه صنعت و معدن بودند، افزود: امروز خانه صنعت و معدن خراسان جنوبی تشکیل و خانواده بزرگ تشکل های معدنی این استان به آن ملحق می شوند.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل خانه صنعت و معدن در استان ها، تصریح کرد: تشکیل این خانه به تشکل های مختلف اجازه نو شدن داده و در تقسیم کار کمک می کند.

قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران عنوان کرد: در استان هایی که دارای خانه صنعت و معدن هستند از فرصت های ایجاد شده به نفع بخش خصوصی استفاده می شود زیرا مبنای خانه صنعت تشکیل انجمن های تخصصی است.

وی یادآور شد: خانه صنعت و معدن اکنون دارای 29 عضو است که در اصل باید 31 عضو داشته باشد، با تشکیل انجمن در دو استان مذکور اعضای خانه صنعت و معدن تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه صنعت و معدن خراسان جنوبی راه اندازی شد

خانه صنعت و معدن خراسان جنوبی راه اندازی شد