مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 18:472022-02-28سياسي

فتاح: 20 هزار واحد مسکن محرومان با حمایت بنیاد مستضعفان احداث می شود


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: طی مراسمی توافقنامه احداث 20 هزار واحد مسکن محرومین توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فردا در شهرستان درمیان عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان کشور در بدو ورود به فرودگاه شهید کاوه بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تغییرات استان در دولت جدید در صدد بودیم که سفری به خراسان جنوبی داشته باشیم که با هماهنگی مسئولان استان سفر انجام شد.

وی افزود: 9 اسفند سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان به دستور امام در سال 57 است که روز خوبی را هم برای سفر انتخاب کردیم و افزون بر این فردا هم مبعث است و یک مراسم ملی داریم .

وی ادامه داد:در این مراسم که در درمیان خواهد بود توافق نامه ساخت 20 هزار مسکن با همکاری بنیاد مسکن امضا خواهد شد.

وی با اشاره به این که هدف گذاری بنیاد در شهرستان درمیان است که برای این موضوع دو سال پیش به این شهرستان سفر کردم افزود: در سفر به طور حتم گزارش فعالیت های انجام شده در این شهرستان از مسئولان داده خواهد شد و برنامه ریزی ها برای ادامه کار صورت خواهد پذیرفت.

  به گفته وی دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند، استاندار ،فرماندار و معاونان استاندار از دیگر برنامه های این سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاح: 20 هزار واحد مسکن محرومان با حمایت بنیاد مستضعفان احداث می شود

فتاح: 20 هزار واحد مسکن محرومان با حمایت بنیاد مستضعفان احداث می شود