مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 21:372022-02-28سياسي

روسیه: ادامه گفت وگوها با اوکراین طی 24 ساعت آینده مشخص می شود


یکی از اعضای هیات روسیه حاضر در مذاکرات با اوکراین گفت که ادامه گفت وگوها و مواضع آتی روسیه بعد از هماهنگی و تایید رییس جمهور روسیه تا بیست و چهار ساعت آینده مشخص می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از اعضای هیات روسیه حاضر در مذاکرات با اوکراین گفت که ادامه گفت وگوها و مواضع آتی روسیه بعد از هماهنگی و تایید رییس جمهور روسیه مشخص می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اینترفکس لئونید اسلوتسکی یکی از اعضای هیات روسیه در مذاکرات با طرف اوکراینی گفت که موضع آتی روسیه پس از مذاکرات امروز، در 24 ساعت آینده و پس از هماهنگی با رهبری روسیه مشخص خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر، دیگر مطلبی نخواهم گفت، زیرا این باید با رهبری ما، با رهبری کشورمان تایید شود، که طی 24 ساعت آینده این کار انجام خواهد شد.

پس از آن، ما به تماس با طرف اوکراینی باز خواهیم گشت.

اسلوتسکی گفت: اکنون قطعا می توانیم تاریخ و زمان دور بعدی مذاکرات را تعیین کنیم.

با ورود درگیری ها در اوکراین به پنجمین روز، مقامات کی یف و مسکو امروز در خاک بلاورس اولین جلسه مذاکرات خود را آغاز کرده اند.

 دفتر ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین اعلام کرد که موضوع کلیدی مذاکرات در خصوص اوکراین، دستیابی به آتش بس فوری و عقب نشینی نظامیان روسیه از قلمرو اوکراین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: ادامه گفت وگوها با اوکراین طی 24 ساعت آینده مشخص می شود

روسیه: ادامه گفت وگوها با اوکراین طی 24 ساعت آینده مشخص می شود