مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 00:222022-02-28بين الملل

موافقت 68 درصدی شهروندان روسیه با عملیات نظامی ویژه در اوکراین


تازه ترین نظرسنجی ها در روسیه نشان داد که بیش از نیمی از شهروندان روسیه موافق عملیات ویژه ارتش این کشور در اوکراین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، آخرین نظرسنجی های صورت گرفته در روسیه حکایت از آن دارد که بیش از نیمی از مردم روسیه موافق عملیات ارتش این کشور در اوکراین هستند.

به نوشته خبرگزاری اینترفکس ، براساس نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات افکار عمومی روسیه ، 68 درصد شهروندان روسیه موافق عملیات نظامی ویژه در اوکراین هستند و 22 درصد نیز گفتند که از آن حمایت نمی کنند.

26 درصد از پاسخ دهندگان در این نظرسنجی گفتند که این عملیات دفاع از جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک است.

20 درصد ازحاضران در این نظرسنجی گفتند که معتقدند هدف اصلی این عملیات جلوگیری از استقرار پایگاه های ناتو در خاک اوکراین است و 20 درصد دیگر نیز معتقدند هدف اصلی این عملیات غیرنظامی کردن اوکراین و حفاظت از مرزهای روسیه است.

این نظرسنجی در سراسر روسیه در 27 فوریه (یکشنبه 8 اسفند) انجام شد که در آن 1600 نفربا میانگین سنی  18 سال به بالا مشارکت کردند.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه صبح پنجشنبه گذشته در پاسخ به درخواست کمک نظامی سران منطقه جدایی طلب شرق اوکراین (لوهانسک و دونتسک)، دستور عملیات ویژه در منطقه دنباس را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت 68 درصدی شهروندان روسیه با عملیات نظامی ویژه در اوکراین

موافقت 68 درصدی شهروندان روسیه با عملیات نظامی ویژه در اوکراین